Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Monday, 13-Nov-2006 00:05
I am so in love with u...
Dear Rizq Syahmi,

Mummy loves u very very very much...

Love, mummy




re:
mama syasya : aaah syahmi dah boleh duduk sendiri, tapi kengkadang tu tumbang jugak cam kena tiup angin..kihkihkih

Mummy Umairah n Darwisy : ada org kata syahmi iras daddy, kejap kata iras mak tok dia..ntah le....hehehe dahi tu kena geget nyamuk le...

filla : kejap je dia suka filla dok dlm tu, pastu ngamuk...

aisyiman: chewah aisy pun dah pandai duduk n merangkak ye...syahmi tak merangkak pun, dia menyulur je ...abis jadi mop...

lenny, Mummy Alysha , munirah : dahi tu mmg feveret spot nyamuk le...

auntie jijie ; thanks for loving syahmi, syahmi loves u too...

anne: insyallah ada ms nanti kami akan berkunjung ke rumah anne n family...

Shukri sfawani , razi , hana, ibu balqis , mama faris, yana: thanks :->

mama asha n mummy balqis: tu ler kan, nyamuk suka betul geget kat dahi syahmi tu...dah le nak hilang kesannya tu lama..ish ish nyamuk ni memang nak kena babab...

zie: syahmi pakai jaket warna dark blue.. alhamdulillah, rupa paras tu kan kurniaan Allah... tapi bila nengok dia senyum meleret tu memang cair le...hehhehe

© Pidgin Technologies Ltd. 2016